Site-uri de aterizare

Pagina de destinație este o pagină care încurajează utilizatorul să facă ceva. De exemplu, abonați-vă la un newsletter, solicitați o listă de prețuri, descărcați o prezentare. Putem atrage atenția unui potențial consumator, apoi să îi trezim dorința și, în cele din urmă, să provocăm acțiune.

Aflați costul și durata dezvoltării site-ului dvs. web
LANDING site-uri care vând
AIDA: ATTENTION, INTEREST, DESIRE, ACTION

Atrage atenția, interes, provoca dorința, atinge acțiunea. Ideea este că orice publicitate trebuie să atragă atenția consumatorului potențial, apoi să trezească interesul său, care va intra în dorința de a deține produsul și în cele din urmă induce acțiunea - cumpărare.

PMPHS: PAIN, MORE PAIN, HOPE, SOLUTION

Identificați problema, clarificați problema, arătați speranță, propuneți o soluție. Adică, îi dăm mai întâi durerea, apoi o îi dăm un impuls. După aceea, oferim speranța că acest lucru poate fi rezolvat și, în cele din urmă, oferim o soluție la problemă.

Aflați costul și durata dezvoltării site-ului dvs. web
Unele dintre lucrările noastre
Să discutăm despre proiect
Rezolvarea rapidă și fiabilă a oricărei probleme de afaceri

PROMOVAȚI ȘI VINDEȚI UN PRODUS SEPARAT

Produs, serviciu, serviciu online sau aplicație.

A INFORMA DESPRE REDUCERI

Reduceri, cadouri, oferte speciale și termenul lor de valabilitate.

A ORGANIZA UN CONCURS

Crește publicul loial

TESTAȚI CEREREA

Pentru o pornire, o nouă afacere sau o direcție

INVITĂ LA EVENIMENT

Expoziție, conferință sau Master class

VINDEM SAU PREDĂM OBIECTUL

Teren, apartament, casa sau imobiliare comerciale

Întrebări frecvente

Ce determină costul dezvoltării site-ului web?

Costul depinde de complexitatea proiectului, de designul său grafic, de numărul de pagini și de cantitatea de muncă. Prin urmare, înainte de a comanda un site web la cheie, decideți asupra scopului și sarcinilor pe care acesta ar trebui să le rezolve. Cu cât resursa va îndeplini mai multe funcții, cu atât costul este mai mare.

Cât durează dezvoltarea unui site web?

Dacă clientul oferă feedback la timp, furnizează conținut și este de acord cu promptitudine asupra structurii și designului, atunci termenul pentru producerea unui site web cu o funcționalitate minimă este de la 2 săptămâni la 2 luni. Dacă decideți să comandați un magazin online sau un site web de afaceri cu mai multe pagini, fiți pregătiți pentru ca lucrarea să dureze câteva luni.

Ce servicii suplimentare oferiți?

În plus, puteți comanda branding și identitate corporativă, redactare, promovare SEO, audit și analiză a site-ului, promovare SMM, dezvoltare de aplicații mobile, design web, asistență pentru site-uri web și multe altele.

Dezvoltarea și crearea de site-uri în Moldova, Chișinău. Studioul web WEBCRAFT
Dezvoltăm și creăm site-uri web la cheie la timp și fără erori.
Contactează-ne
+373 (69) 242 000
APEL CONVINGĂTOR LA ACȚIUNE

Pentru a atrage atenția, elaborăm un apel clar și vizibil la acțiune. Facem cât mai clar posibil, astfel încât, dintr-o privire, să fie clar ce trebuie de făcut. Alegeți cea mai eficientă opțiune prin efectuarea unei serii de teste split.

IMAGINI EFICIENTE

Atunci când alegeți un element vizual, suntem cât mai pretențioși posibil, deoarece aceste elemente ale paginii sunt concepute pentru a susține scopul landing-ului. Noi folosim doar fotografii originale, care sunt capturate în momentul utilizării de către oameni a produsului dvs., care este mult mai eficient decât imaginile simple descărcate de pe băncile foto.

DIMENSIUNEA OPTIMĂ A PAGINII

Respectăm regula prin care lungimea paginii este în strânsă funcție de costul produsului pe care îl oferiți: cu cât produsul este mai scump, cu atât este mai lungă pagina, deoarece înainte de a face o achiziție, persoana dorește să afle cât mai multe despre produs.

LIVRAREA INSTANTANEE A CONȚINUTULUI

În procesul de elaborare a landing-ului, punem optimizarea timpului de încărcare a paginii, reducând-o la maxim 2 secunde.

RELEVANȚA LANSĂRII LA MESAJUL PUBLICITAR

Noi folosim aceleași cuvinte cheie în publicitate și landing. Publicați în anunțuri informații extrem de ușor de înțeles cu privire la ceea ce oamenii ar trebui să se aștepte de la pagina de destinație.

APEL LA PUBLICUL ȚINTĂ

Evidențiem publicul care ar putea fi interesat de oferta dvs. și vă va asculta și apoi va stabili deja un dialog cu ea la un nivel mai profund.