WEBCRAFT vă oferă o gamă largă de servicii de promovare a site-ului în sistemele de căutare, unde obiectivul principal va fi creșterea profitului clienților noștri. O mare experiență de promovare a site-urilor, ne permite garantat să îmbunătățim eficiența afacerii dumneavoastră.
Prima etapă a promovării site – ului în căutare este analiza stării tehnice a resursei sau a auditului. Aceasta este o evaluare cuprinzătoare a calității optimizării resurselor, care vă permite să identificați defectele tehnice și erorile care agravează clasamentul paginilor site-ului și viteza de indexare. Pe baza datelor obținute în timpul auditului, specialiștii pregătesc o listă a sarcinilor de optimizare tehnică și încep formarea strategiei de promovare a resurselor web.
Usability-audit vă permite să evalueze gradul de utilizare a site-ului pentru utilizatori. Pe baza acesteia se formează o listă de sarcini privind perfecționarea interfeței cu utilizatorul, care permit îmbunătățirea performanțelor comportamentale și a ratei de conversie a paginilor. Din calitatea analizei și evoluțiile ulterioare, implicarea utilizatorilor depinde și procentul de eșecuri care sunt luate în considerare de către căutătorii în clasament, precum și profitul obținut din traficul generat.
Optimizatorii formează o listă de cuvinte cheie prin care site-ul dvs. va primi trafic țintă de la ratele de căutare. Cu cât mai multe interogări cheie relevante intră în SEO, cu atât este mai mare vizibilitatea resursei în motoarele de căutare, deoarece paginile sale sunt clasate în rezultatele căutării pentru mai multe interogări de căutare. După colectarea cheilor, acestea sunt grupate după relevanță și distribuite pe paginile site-ului.
Această etapă include o listă completă a lucrărilor pe resursa Internet în sine: optimizarea tehnică, stabilirea indexării corecte, extinderea structurii, distribuția greutății statice a paginilor, crearea și optimizarea textelor de umplere a paginilor, accelerarea site-ului și îmbunătățirea interfeței cu utilizatorul.
Include lucrări de construire a masei de referință de înaltă calitate a resursei. Acestea sunt efectuate în mod regulat, crescând treptat dinamica creșterii profilului de referință. Numărul de backlink-uri de la domenii de încredere afectează Topul motor de căutare. Astfel, specialiștii asigură o creștere constantă a pozițiilor site-ului.
Monitorizăm în mod regulat valorile cheie ale performanței site-ului pentru a evalua impactul lucrărilor efectuate asupra poziției site-ului și a ratelor de conversie și pentru a ajusta strategia de promovare a site-ului web. Acest lucru vă permite să îmbunătățească în mod semnificativ eficiența SEO în procesul de lucru.
Promovarea unui magazin online, împreună cu o strategie eficientă de marketing pe internet va crește numărul de solicitări ale clienților potențiali sub formă de cereri și apeluri.
Efectuarea lucrărilor de optimizare SEO a magazinului online va îmbunătăți resursele pentru utilizatori prin creșterea conversiilor, ceea ce va duce, în consecință, la creșterea vânzărilor.
Selectarea țintă a utilizatorilor magazinului dvs. online vă va permite să ajungeți la cel mai mare public interesat de produsele dvs.
Prezența magazinului online în motorul de căutare de top, un număr mare de solicitări cheie va ajuta la atragerea atenției maxime a clienților potențiali.
Promovarea de căutare oferă un rezultat pe termen lung. Nu pierdeți poziția și traficul chiar și după terminarea completă a lucrărilor de promovare. Dacă efectuați lucrări regulate de optimizare externă, pozițiile și numărul de conversii vor crește.
Toate lucrările din cadrul site-urilor de optimizare a motorului de căutare conduc la un rezultat pe termen lung. Cu condiția ca promovarea SEO este corectă, site-ul poate ocupa poziții înalte pe termen lung. Acest lucru duce la creșterea gradului de conștientizare a mărcii și a reputației bune a site-ului și a companiei în rețea.
Începem dezvoltarea cu designul web, unde studiem principiile și valorile afaceri, definim obiective, sarcinile și indicatori de performanță prin care vom măsura eficacitatea site-ului. Apoi studiem piața, concurenții, clienții, creăm prototipuri, testăm și aprobăm. După aprobare, întocmim o specificație tehnică, desenăm design web, scriere în HTML, programăm, testăm, facem training pentru administrare și îl transmitem în posesia clientului.
Prețul unui website este direct proporțional cu timpul necesar dezvoltării acestuia.Acest imp este atribuit specialiștilor. Tarifele variază în funcție de calificările expertului și de complexitatea funcționalului.
Dacă aveți creat o strategie sau un plan cu funcționalul dorit și rezultatul final, vă implicați pe durata proiectului și dați feedback rapid - dezvoltarea proiectului va dura 1 - 4 luni. Proiectele complexe pot avea o durată de la 6 la 12 luni.