Google Ads

Cea mai mare platformă pentru a promova afacerea dvs. astăzi. Miliarde de utilizatori și oportunități extinse fac publicitate prin intermediul Google una dintre cele mai eficiente platforme.  Personalizarea și optimizarea corectă necesită mult efort, iar noul rezultat este un instrument excelent pentru dezvoltarea afacerii dvs. și creșterea vânzărilor.

Aflați costul și calendarul promovării site-ului dvs.
GOOGLE ADS - o platformă eficientă pentru promovarea afacerii
DEZVOLTAREA AFACERILOR

Crearea de aplicații pe Android vă oferă posibilitatea de a digitaliza afacerea și de a atrage mai mulți clienți. Aplicația menține atenția și interesul cumpărătorilor fideli, sporește loialitatea clienților și împuternicește compania. Noile produse sunt mai ușor de promovat prin relația corectă dintre client și brand. Dezvoltarea de aplicații Android va ajuta nu numai să extindă publicul, ci și să păstreze interesul și să facă cumpărătorii să fie în permanență. Epoca smartphone-urilor propune digitalizarea afacerii dacă dorește să evolueze și să crească. Este o necesitate care dă creștere și un nivel ridicat de competitivitate

INSTRUMENT DE ATRAGERE A CLIENȚILOR

Pe Facebook, puteți găsi consumatorul dvs. - fie că este student, mamă în decret sau bancher. Majoritatea companiilor consideră că FB este o platformă de afaceri importantă. În ciuda faptului că concurența în această rețea este destul de mare, nu puteți lăsa fără atenție promovarea în "Facebook".

Aflați costul și calendarul promovării site-ului dvs.
Să discutăm despre proiect
Întrebări frecvente

Ce este SMM și la ce servește?

SMM este o metodă de promovare a bunurilor și serviciilor prin intermediul rețelelor sociale (Facebook, Instagram, VKontakte, Odnoklassniki etc.) Datorită rețelelor sociale, păstrați legătura cu publicul dvs., puteți primi rapid și ușor feedback, puteți răspunde la aplicații și întrebări , și să fie mereu în fruntea abonaților lor.

Care sunt avantajele promovării SMM?

Vă permite să măriți traficul și numărul de abonați și, prin urmare, vânzările. Gestionarea corectă a contului și comunicarea cu abonații sporesc loialitatea clienților. Capacitatea de a răspunde rapid la întrebările și dorințele clienților, precum și de a stabili relații pe termen lung și de încredere cu consumatorul.

Care sunt principalele metode ale SMM?

Există o mulțime de metode de promovare. Cele mai populare dintre ele sunt modelarea imaginii companiei, blogging-ul, crearea de conținut vizual și textual, crearea de comunități, branding personal și diverse instrumente non-standard.

Continut Asemanator

Facebook

Platforma de marketing pentru afaceri numărul unu din lume

Mai multe detalii

Instagram

Publicul țintă pentru afacerea dvs.

Mai multe detalii
Dezvoltarea și crearea de site-uri în Moldova, Chișinău. Studioul web WEBCRAFT
Dezvoltăm și creăm site-uri web la cheie la timp și fără erori.
Contactează-ne
+373 (69) 242 000
SMM-MANAGER

Elaborarea unui plan de conținut, Alinierea publicațiilor și activărilor, Plasarea conținutului, Lucrul cu comentarii, Raportarea

CONT MANAGER

Coordonarea activității Agenției și a clientului, Fluxul de documente, Calcul reciproc

Copywriter

Conținut text în cadrul rubricii și idei creative

Designer

Crearea paginii și a conținutului în cadrul planului săptămânal și șabloane vizuale

TARGETOLOG (CERCETATOR ȚINTĂ)

Crearea, plasarea, analiza și optimizarea reclamelor, Raportarea

SMM-STRATEG

Elaborarea strategiilor SMM-documente atotputernice, care vă reglementează promovarea de la și la în SMM