Site-uri de aterizare care vând

Un mod accesibil și rapid de a atrage clienți și de a începe vânzările

Un site cu o singură pagină, cu scopul principal-apelul utilizatorului la acțiune. Acțiunea poate fi de orice fel , începând cu accesarea linkului și finisând cu o achiziție. La fel se potrivește și pentru o  prezentare, publicitate la evenimente și alte activități, al căror scop final este apelul utilizatorului la acțiune.

01
AIDA: ATTENTION, INTEREST, DESIRE, ACTION

Atrage atenția, interes, provoca dorința, atinge acțiunea. Ideea este că orice publicitate trebuie să atragă atenția consumatorului potențial, apoi să trezească interesul său, care va intra în dorința de a deține produsul și în cele din urmă induce acțiunea - cumpărare.

02
PMPHS: PAIN, MORE PAIN, HOPE, SOLUTION

Identificați problema, clarificați problema, arătați speranță, propuneți o soluție. Adică, îi dăm mai întâi durerea, apoi o îi dăm un impuls. După aceea, oferim speranța că acest lucru poate fi rezolvat și, în cele din urmă, oferim o soluție la problemă.

Baza unui site de aterizare eficient
01
APEL CONVINGĂTOR LA ACȚIUNE

Pentru a atrage atenția, elaborăm un apel clar și vizibil la acțiune. Facem cât mai clar posibil, astfel încât, dintr-o privire, să fie clar ce trebuie de făcut. Alegeți cea mai eficientă opțiune prin efectuarea unei serii de teste split.

02
IMAGINI EFICIENTE

Atunci când alegeți un element vizual, suntem cât mai pretențioși posibil, deoarece aceste elemente ale paginii sunt concepute pentru a susține scopul landing-ului. Noi folosim doar fotografii originale, care sunt capturate în momentul utilizării de către oameni a produsului dvs., care este mult mai eficient decât imaginile simple descărcate de pe băncile foto.

03
DIMENSIUNEA OPTIMĂ A PAGINII

Respectăm regula prin care lungimea paginii este în strânsă funcție de costul produsului pe care îl oferiți: cu cât produsul este mai scump, cu atât este mai lungă pagina, deoarece înainte de a face o achiziție, persoana dorește să afle cât mai multe despre produs.

04
LIVRAREA INSTANTANEE A CONȚINUTULUI

În procesul de elaborare a landing-ului, punem optimizarea timpului de încărcare a paginii, reducând-o la maxim 2 secunde.

05
RELEVANȚA LANSĂRII LA MESAJUL PUBLICITAR

Noi folosim aceleași cuvinte cheie în publicitate și landing. Publicați în anunțuri informații extrem de ușor de înțeles cu privire la ceea ce oamenii ar trebui să se aștepte de la pagina de destinație.

06
APEL LA PUBLICUL ȚINTĂ

Evidențiem publicul care ar putea fi interesat de oferta dvs. și vă va asculta și apoi va stabili deja un dialog cu ea la un nivel mai profund.

Unele dintre lucrările noastre
Rezolvarea rapidă și fiabilă a oricărei probleme de afaceri
01
PROMOVAȚI ȘI VINDEȚI UN PRODUS SEPARAT

Produs, serviciu, serviciu online sau aplicație.

02
A INFORMA DESPRE REDUCERI

Reduceri, cadouri, oferte speciale și termenul lor de valabilitate.

03
A ORGANIZA UN CONCURS

Crește publicul loial

04
TESTAȚI CEREREA

Pentru o pornire, o nouă afacere sau o direcție

05
INVITĂ LA EVENIMENT

Expoziție, conferință sau Master class

06
VINDEM SAU PREDĂM OBIECTUL

Teren, apartament, casa sau imobiliare comerciale

Să discutăm despre proiect
Cât costă crearea unui site de aterizare în Moldova

Dezvoltarea sitului de aterizare

de la 350 euro

Auditul site-ului

de la 50 euro
Întrebări frecvente

Care sunt etapele de dezvoltare a unui website ❓

Începem dezvoltarea cu designul web, unde studiem principiile și valorile afaceri, definim obiective, sarcinile și indicatori de performanță prin care vom măsura eficacitatea site-ului. Apoi studiem piața, concurenții, clienții, creăm prototipuri, testăm și aprobăm. După aprobare, întocmim o specificație tehnică, desenăm design web, scriere în HTML, programăm, testăm, facem training pentru administrare și îl transmitem în posesia clientului.

 

Cît costă crearea unui website ❓

Prețul unui website este direct proporțional cu timpul necesar dezvoltării acestuia.Acest imp este atribuit specialiștilor. Tarifele variază în funcție de calificările expertului și de complexitatea funcționalului.

Care este timpul de execuție a unui website ❓

Dacă aveți creat o strategie sau un plan cu funcționalul dorit și rezultatul final, vă implicați pe durata proiectului și dați feedback rapid - dezvoltarea proiectului va dura 1 - 4 luni. Proiectele complexe pot avea o durată de la 6 la 12 luni.

Dezvoltarea și crearea de site-uri în Moldova, Chișinău. Studioul web WEBCRAFT

Dezvoltăm. Integrăm. Sustinem. Soluții complexe la timp și fără erori

Contactează-ne
WEBCRAFT
to top
0%
Drag View Close play