Indiferent de magazinul online pe care l-ați ales pentru dvs., rețineți că acesta este un proces complex și necesită investiții de timp, efort și bani.
Lista principalelor etape ale dezvoltării site-ului web oferă o idee generală a volumului de muncă desfășurat pe proiect:

  • 1. Stabilirea obiectivelor și obiectivelor site-ului.

Ar trebui să începeți prin a vă defini publicul țintă și a analiza concurenții. Trebuie să știți cui se va adresa site-ul, cine este potențialul dvs. client, ce îi va fi de folos și care sunt nevoile sale.
Studiați-vă concurenții ce soluții utilizează. Identificați avantajele și dezavantajele, apoi folosiți-le în scopuri proprii. Evidențiați caracteristica care vă va deosebi de concurență.
Abia după aceea, determinați scopul site-ului dvs.: să vindeți, să prezentați un produs sau serviciu, să spuneți despre companie, să atrageți clienți / parteneri etc. Un site poate fi potrivit pentru mai multe scopuri, deci la etapa inițială este foarte important să determinați ce rezultat doriți și să treceți apoi la etapa următoare.

  • 2. Termenii de referință.

În această etapă, sunt prescrise principalele cerințe ale proiectului, fiecare aspect al lucrării.
Acesta include caracteristici detaliate ale resursei:
- design (schemă de culori, identitate corporativă);
- structura site-ului, numărul de pagini, blocuri, categorii etc;
- funcționalitatea site-ului
- cerințe tehnice pentru resursă.
Este necesară participarea clientului la pregătirea misiunii tehnice. Acesta este negociat și editat până când clientul este de acord și semnează documentul.

  • 3. Prototipare.

Pentru a înțelege mai bine cum va arăta site-ul, se creează un prototip cu aspect detaliat al elementelor și navigare. Totul ar trebui să fie localizat în așa fel încât utilizatorul să poată găsi cu ușurință informațiile de care are nevoie.

  • 4. Crearea unui aspect de proiectare a site-ului.

Proiectarea site-ului este ceea ce vizitatorul vede mai întâi, îl evaluează și decide să rămână aici sau să închidă browserul. Proiectantul se bazează pe termenii de referință, selectează culoarea, fontul, desenează butoane, bannere, animație și alte elemente grafice. Folosește identitatea corporativă a companiei sau, dacă este necesar, o dezvoltă suplimentar. Proiectul este finalizat până când este aprobat.

  • 5. Aspect.

După ce clientul aprobă aspectul, proiectantul îl trimite la aspectul receptiv. Designerul de layout folosește HTML pentru a traduce designul într-un layout funcțional, adică adaptează toate imaginile, butoanele la orice browser și dispozitiv (tabletă, smartphone, PC) - resursa devine dinamică. Apoi totul este conectat la sistemul de control. Cu ajutorul acestuia se creează categorii, subcategorii de proiecte, se determină file de meniu, hyperlinkuri, conținut care va fi plasat pe pagină.

  • 6. Programare.

Programatorul se alătură lucrării dacă se dezvoltă un proiect mare și complex. Sarcina sa este dezvoltarea de funcții complexe, cum ar fi un calculator, un sistem de plată care utilizează carduri bancare, un convertor valutar, protecția datelor clienților și multe altele.

  • 7. Umplerea site-ului.

Etapa de completare implică traducerea conținutului grafic și informațional în formatul necesar. Paginile conțin videoclipuri, fotografii, texte și alte informații pentru vizitatorul site-ului, care trebuie actualizate constant pentru a interesa clienții.

  • 8. Testarea și depanarea site-ului.

Testarea finală este esențială. Lucrarea este realizată de un tester, care identifică erorile în funcție de o serie de criterii. De regulă, pentru testare, site-ul este plasat pe un site special. După eliminarea tuturor erorilor, proiectul este transferat la locul său permanent pe internet - găzduire. După aceea, este testat din nou.

  • 9. Suport tehnic.

La finalizarea lucrărilor, proiectul finalizat este predat clientului împreună cu datele de conectare și parolele către sistemul de control, iar specialistul învață, de asemenea, cum să lucreze cu panoul de administrare și serviciile de colectare a statisticilor. După aceea, proprietarul poate posta independent produse noi, publica conținut, crea pagini și colecta date de măsurare. Dacă aveți întrebări, dezvoltatorul site-ului este întotdeauna gata să vă ajute să vă dați seama. De asemenea, clientul poate comanda serviciul de promovare și susținere a proiectului, plătind suplimentar costul.


Concluzie.


SEO poate fi adăugat la etapele principale din etapa de dezvoltare, ceea ce va ajuta site-ul să ajungă mai sus în top mai repede și să-și păstreze poziția constant.
După cum puteți vedea, crearea site-ului web este o lucrare volumetrică destul de complexă, care necesită mult efort și timp. Fiecare etapă determină calitatea întregii resurse, raportul dintre dorit și real, ceea ce determină impresia clientului nu numai despre compania care deține site-ul, ci și despre studioul web care a creat întregul proiect.