În primul rând, să ne dăm seama ce este dezvoltarea site-ului web și la ce întrebări trebuie să vă răspundeți pentru a determina obiectivele și obiectivele acestuia.


Dezvoltarea site-ului web este un proces complex de creare a unui site web care este disponibil numai pentru profesioniști. Principalele etape sunt proiectarea web, aspectul paginii, programarea și configurarea serverului web. Doar specialiștii care se angajează în acest tip de activitate pot face alegerea corectă și pot oferi o opțiune potrivită.


Înainte de a contacta dezvoltatorul, trebuie să determinați obiectivele pentru care veți implementa site-ul. Pentru a face acest lucru, răspundeți la 5 întrebări simple:

  • Cine este publicul dvs. țintă? Sau este mai ușor să spui cine va folosi site-ul tău?
  • De ce o vor folosi exact?
  • Ce lucruri utile pot găsi pentru ei înșiși și ce probleme pot rezolva?
  • Ce va face site-ul dvs. special și diferit de alții?
  • Ce va determina utilizatorul să revină?

Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta pe dvs. și dezvoltatorul dvs. să înțelegeți mai bine ce tip de site este potrivit pentru dvs.


Acum să aruncăm o privire asupra diferitelor tipuri de site-uri web.


Un site web este o colecție de pagini web care oferă utilizatorilor o varietate de conținut (text, imagine, video, audio etc.)


1. Un site personal este o demonstrație și o promovare a personalității, a domeniilor de interes, a abilităților și a realizărilor tale pentru a te declara, a găsi persoane cu aceeași idee, prieteni cu aceleași opinii.
Beneficii:

  • demonstrează-ți experiența;
  • marcare personală;
  • scrie despre ceea ce te interesează și împărtășește-l cu oamenii;
  • faceți publicitate talentelor, produselor sau serviciilor dvs.;
  • portofoliul muncii lor.

2. Site-urile cărților de vizită sunt informații despre proprietar, produsul sau serviciul acestuia, indicând diferitele modalități de a-l contacta - adresă, număr de telefon, e-mail, cont social. Rețele etc.
Beneficii:

  • simplitate și ușurință în gestionare;
  • investiții minime în dezvoltare și administrare;
  • soluție ideală pentru furnizarea de informații concise;
  • o modalitate de a atrage parteneri și clienți.

3. Site-ul de afaceri este site-ul oficial al companiei, care constă dintr-un meniu pe mai multe niveluri și corespunde stilului corporativ; texte care conțin informații complete despre companie, bunuri sau servicii; evenimente și forumuri. Poate conține secțiuni pentru parteneri corporativi, angajați, contractori.
Beneficii:

  • extinderea pieței de vânzări a companiei;
  • îmbunătățește calitatea serviciului pentru clienți al companiei;
  • arată o abordare serioasă și perspective de afaceri;
  • modalitatea de promovare a mărcii;
  • atragerea de noi clienți, parteneri și angajați;
  • creșterea nivelului de rating și a încrederii clienților.

4. Un magazin online este un proces automatizat pentru achiziționarea de bunuri sau servicii pe internet. Constă dintr-un număr mare de pagini și are o structură complexă care conține un catalog de bunuri cu descrieri detaliate, termeni de livrare și prețuri. Este un canal ideal pentru vânzările online ale unui produs sau serviciu, ușor de gestionat și de utilizat.
Beneficii:

  • ușor de găsit și cumpărat un produs în câteva clicuri;
  • atragerea unui număr imens de clienți și vânzări;
  • reducerea costurilor și cheltuielilor;
  • extinderea pieței și atingerea unui nou nivel;

5. Catalog - informarea potențialilor cumpărători, parteneri, dealeri despre toate produsele, care conține o descriere detaliată a produsului cu o imagine, caracteristici, prețuri și alte informații necesare.
Beneficii:

  • investiții mici;
  • crearea imaginii companiei;
  • un instrument de publicitate și diseminare a informațiilor;
  • fiabilitatea datelor despre produse.

6. Site educațional - creat pentru a oferi informații despre o anumită instituție de învățământ și conține informații despre instituție, personalul didactic, viața acesteia, programa școlară și alte oportunități pentru studenți.
Beneficii:

  • promovarea unei instituții de învățământ;
  • să ofere instruire online în direcția relevantă;
  • acces la toate materialele educaționale;
  • promovarea diferitelor cursuri, traininguri.

7. Site-uri de știri - portal de informații dedicat știrilor din orice domeniu. Este o modalitate de a furniza utilizatorului cele mai recente informații și în care știrile trebuie actualizate în mod constant. Este o structură complexă, pe mai multe niveluri, cu sute sau chiar mii de pagini, care necesită o administrare constantă.
Beneficii:

  • primirea de venituri din plasarea de bannere publicitare;
  • atragerea diferitelor categorii de vizitatori.

Deci, ați decis ce tip de site aveți nevoie, dar aveți în continuare întrebări, apoi contactați studioul Webcraft pentru o consultație gratuită, pentru a vă da seama și pentru a vă ajuta să alegeți tipul de site necesar pentru a vă atinge obiectivele de afaceri.