Un magazin online este un magazin a cărui „vitrină” se află pe internet și permite consumatorului să comande un produs fără să plece de acasă. O astfel de platformă de tranzacționare nu este doar un site de informare, ci este un serviciu complet care vă permite să vindeți bunuri fără prezența unor puncte de vânzare staționare.


În tranzacționarea online, nu este nevoie să cheltuiți bani pentru chiria magazinului, salariile pentru asistenții de vânzări și alt personal. În magazinul online, pe lângă bunuri, puteți posta toate informațiile despre afacere, ofertele actuale, promoțiile, recenziile de produse noi și multe altele.


Popularitatea cumpărăturilor online de astăzi este atât de mare încât magazinul online creează concurență serioasă pentru punctele de vânzare cu amănuntul. Principalele avantaje sunt capacitatea de a vinde bunuri și servicii 24 de ore pe zi, fără a lega un potențial cumpărător de programul de lucru. În plus, magazinul online face afacerea mai mobilă, capabilă să răspundă rapid nevoilor pieței.


Avantajele unui magazin online

 

  • Funcționează 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, fără pauză de prânz, fără weekend și sărbători.
  • Orice client poate accesa magazinul de pe orice dispozitiv (tabletă, PC, telefon mobil) de oriunde din lume.
  • Nu este nevoie să închiriați spații, economii la facturile de utilități.
  • Un număr mic de manageri pot menține magazinul în funcțiune, contribuind la economisirea a zeci de salarii.
  • Vânzarea simultană de bunuri către un număr mare de cumpărători.
  • Urmărind cererea clienților în timp real, toate informațiile și statisticile sunt disponibile în orice moment.
  • Termenul și costul creării unui magazin online sunt mult mai mici decât cele ale unui magazin staționar.
  • Nu este nevoie să obțineți mai multe permise pentru a crea un magazin online.


Magazinul online este ușor de utilizat, ușor de utilizat și complet funcțional. Iată ce include un magazin online standard:
Catalog de mărfuri, cu descrieri detaliate.

  • Un coș de cumpărături în care clientul adaugă un produs la cumpărare.
  • Posibilitatea de plată pe site.
  • Cont personal cu istoricul produselor vizualizate și apreciate, comenzilor, bonusurilor, reducerilor cumulative.
  • Un sistem care stochează comenzile clienților și vă permite să le gestionați (noi, în așteptarea plății, plătite, expediate, livrate etc.).
  • Integrarea cu serviciile de livrare.

Un magazin online vă ajută să vă scalați afacerea, să vă extindeți publicul țintă și să atrageți mai mulți clienți potențiali. Este un instrument puternic pentru a atinge nivelul următor și pentru a obține mai mult profit. Un magazin online de înaltă calitate va fi luminos și memorabil, va inspira încredere și dorința de a cumpăra bunuri chiar aici. Va fi funcțional, cât mai convenabil atât pentru cumpărător, cât și pentru vânzător.
Dacă doriți să comandați un magazin online, specialiștii studioului WEBCRAFT vor lua în considerare toate subtilitățile tipului de activitate, dorințele dvs. și vor face cel mai confortabil magazin care vă va duce afacerea la un nou nivel.