Ce este brandingul?


Brandingul este elementul de bază al unei companii care intenționează să-și extindă acoperirea pe piață. Un brand este format dintr-un complex de opinii, asociații, emoții, caracteristici de valoare despre un produs sau serviciu în mintea unui consumator. Sarcina mărcii este de a forma în mintea publicului țintă o imagine pozitivă, o imagine, reputația unei companii, produs sau serviciu în ochii clienților, partenerilor și publicului în ansamblu. Creează un stil unic, crește valoarea produsului și creează încredere în companie.
Componentele mărcii sunt un set de elemente de identitate corporativă: nume, siglă, paletă de culori corporativă, fonturi, slogan, un set de simboluri, sunete, fraze etc. De asemenea, sunt utilizate pe rețelele de socializare și pe materialele tipărite.
Baza identității corporative este individualitatea, care determină caracterul companiei și corespunde obiectivelor și obiectivelor. Pentru a crea o imagine clară și convingătoare, o companie trebuie să știe exact ce este, unde se străduiește și ce vrea să realizeze. Pe baza cercetărilor de piață, a concurenților și a publicului țintă, proiectantul dezvoltă identitatea corporativă a companiei, astfel încât vizitatorul să se simtă confortabil pe paginile resursei.


Cine are nevoie de o identitate corporativă?


Trebuie să creați o identitate corporativă dacă:
- tocmai ați deschis o afacere și doriți să depășiți concurenții;
- sunteți pe piață de mulți ani, dar simțiți că stilul corporativ este depășit, iar companiile tinere vă ajung din urmă;
- mergi la un nou nivel, te dezvolți, te extinzi și trebuie să întărești imaginea companiei;
- schimbi complet direcția, tipul de activitate.


Pentru ce este o carte de marcă?


După ce identitatea corporativă a fost creată, este necesar să colectăm totul într-un singur instrument, pe care se bazează compania care se poziționează pe piață - cartea de marcă. Ajută la construirea cu ușurință a relațiilor cu companii de publicitate, parteneri și clienți. Cartea de mărci afișează idei pentru implementarea proiectului cu definirea culorilor, fonturilor, precum și a nevoilor publicului țintă și soluționarea problemelor consumatorilor.

  • Este necesară o carte de marcă pentru:
  • Definirea obiectivelor, obiectivelor și valorilor companiei
  • Înțelegerea publicului țintă
  • Crearea identității corporative
  • Poziționarea mărcii pe piață
  • Definiția conceptelor de promovare a mărcii
  • Formarea unui spirit corporativ unificat, filozofie și imagine pozitivă


Concluzie


O identitate corporativă este o parte integrantă pentru o companie care dorește să crească și să se dezvolte, să intre pe o poziție de lider pe piață. Dezvoltarea constă în munca complexă a designerilor, specialiștilor în marketing și a altor specialiști. Datorită identității corporative, marca va deveni recunoscută și va crește încrederea consumatorilor. Compania WEBCRAFT oferă servicii pentru crearea unei identități corporative pentru a spori succesul companiei.